مجتمع فنی تهران پایتخت
ثبت نام

اگر می خواهید گروه واتس اپ را ترک کنید، دکمه ای وجود دارد که به شما امکان می دهد آزادانه خارج شوید. اما اگر در گروه درگیر نیستید یا به دلایلی می‌خواهید آن را ترک کنید اما نمی‌خواهید بی‌ادب ظاهر شوید، می‌توانید گروه Whatsapp را مخفیانه و بدون اینکه کسی بداند ترک کنید.

ترک مخفیانه یک گروه بدون اطلاع کسی

واتس اپ به شما امکان می دهد گروه بسازید و این گروه ها می توانند با پیام ها و میم هایی که چندان خنده دار نیستند بمباران شوند. زمانی که مدام نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید و نمی‌توانید در آرامش از هیچ برنامه دیگری استفاده کنید، بسیار آزاردهنده می‌شود.

سپس به ترک فکر می کنید اما این دوستان شما هستند که با آنها صحبت می کنید و اگر گروهی را که آنها شما را به آن اضافه کرده اند ترک کنید می تواند بسیار توهین آمیز باشد. در این آموزش به شما نحوه خروج از گروه بدون اطلاع دادن به بقیه آموزش داده میشوند.

آیا می توانید بدون اطلاع از یک گروه WhatsApp خارج شوید؟

هیچ راهی برای ترک یک چت گروهی بدون اطلاع دیگران وجود ندارد زیرا به محض اینکه یک چت گروهی را ترک می کنید، WhatApp فوراً به همه افراد گروه اطلاع می دهد که شما از طریق یک اعلان در چت گروهی را ترک کرده اید.

هیچ روش فعلی واتس اپ وجود ندارد که به شما اجازه دهد مخفیانه این کار را انجام دهید زیرا آنها دوست دارند مردم بدانند که فردی در یک گروه چه زمانی را ترک کرده است. اگر این اعلان وجود نداشت که به همه هشدار دهد، ممکن است مردم فکر کنند که شما WhatsApp را حذف کرده اید یا ممکن است یک اشکال وجود داشته باشد. بنابراین Whatsapp دوست دارد به همه به طور مشخص بفهمد که شما یک چت را ترک کرده اید.

اگرچه نمی‌توانید بی‌صدا آن را ترک کنید، اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید که به اندازه ترک کردن مؤثر هستند. قرار نیست شما به طور کامل ترک کنید، اما هنوز هم همان اثر را دارد.

چگونه بدون اطلاع اعضا از گروه WhatsApp خارج شویم

برای خروج از گروه بدون اینکه بقیه گروه اعلان دریافت کنند، باید به یک ویژگی در برنامه تنظیمات دسترسی داشته باشید. روشن کردن این گزینه به شما این امکان را می دهد که گروه واتس اپ را بدون هیچ اعلانی ترک کنید. باید گزینه غیرفعال کردن اعلان‌های گروهی را در تنظیمات فعال کنید.

1. نادیده گرفتن یا غیرفعال کردن اعلان های گروه

 

اندروید:

1. به تنظیمات بروید

2. روی WhatsApp در پایین ضربه بزنید

3. بر روی Notifications کلیک کنید

4. “Group Notifications” را در زیر گزینه Alerts خاموش کنید

iOS:

1. به Whatsapp بروید

2. روی تنظیمات در پایین ضربه بزنید

3. بر روی WhatsApp کلیک کنید

اعلان های گروه را خاموش کنید

4. «نمایش اعلان‌ها» را در زیر اعلان‌های گروهی خاموش کنید

اکنون می توانید وارد واتس اپ شده و گروه مزاحم را بدون داشتن سرنخی ترک کنید. البته آنها می توانند بدون دریافت اعلان متوجه شوند.

اگر آنها مشکوک هستند که شما گروه آنها را ترک کرده اید، می توانند به راحتی به افرادی که در گروه هستند نگاه کنند و بررسی کنند که آیا نام شما در آن گروه است یا خیر. اما، بهترین بخش این است که آنها در ابتدا نمی دانند که باعث می شود خیلی کمتر بی ادب به نظر برسد.

 

2. ترک یک گروه با پاکسازی یا خروج از گروه

ما متوجه شدیم: چگونه بدون اینکه کسی بداند یک گروه WhatsApp را ترک کنیم

با انتخاب نام چت گروهی در بالا، می‌توانید یک گروه واتس‌اپ را بدون اینکه کسی در چت گروهی بداند، ترک کنید. از اینجا می‌توانید گزینه‌هایی مانند «پاک کردن» یا «گروه خروج» را انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد بدون اطلاع از چت خارج شوید.

اگر چت گروهی شما همیشه مشغول است، بهترین راه برای ترک آن خروج عادی از گروه است. دلیل اینکه خروج از چت گروهی می تواند در زمانی که چت همیشه مشغول است کار کند این است که ممکن است افراد پس از ترک اعلان را از دست بدهند. این یک روش خطرناک است، اما تقریباً تنها راه مشخصی است که می‌توانید بدون اینکه اعضا متوجه شوند، چت را ترک کنید.

برای خروج از گروه:

1. برنامه Whatsapp را باز کنید.

2. روی چت گروهی که می خواهید ترک کنید کلیک کنید.

3. نام را در بالا انتخاب کنید.

4. ویرایش چت را انتخاب کنید.

پس از انجام این کار، دیگر نمی توانید به گروه پیام دهید. اگر در تلاش برای ارسال پیام به افراد، روی چت کلیک کنید، هیچ گزینه چتی برای شروع تایپ وجود نخواهد داشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
hasan veisi
نویسنده: hasan veisi
تعداد نوشته ها:322

خلاصه از نویسنده: به عنوان یکی از اعضای تیم تهران پایتخت هستم

دیدگاه کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مقالات مشابه
© تمامی حقوق برای تهران پایتخت محفوظ میباشد.